Jump to navigation

contact@4synchronicity.com

+ 48 731 531 703

 

EN

PL

 
4Synchronicity
  • O nas
  • Nasze usługi
    • Optymalizacja procesów biznesowych
    • Transformacja modelu biznesowego
    • Centra usług wspólnych
    • Migracja procesów
    • Wdrażanie technologii
    • Wsparcie decyzji biznesowych
    • Zarządzanie projektami
    • Wsparcie w uzyskaniu zachęt inwestycyjnych
  • Wydarzenia
  • Kontakt
  • Optymalizacja procesów biznesowych
  • Transformacja modelu biznesowego
  • Centra usług wspólnych
  • Migracja procesów
  • Wdrażanie technologii
  • Wsparcie decyzji biznesowych
  • Zarządzanie projektami
  • Wsparcie w uzyskaniu zachęt inwestycyjnych
Strona główna › Nasze usługi › Koncepcja tworzenia centrum usług wspólnych/wdrażanie na poziomie operacyjnym i zmiana modeli biznesowych

Koncepcja tworzenia centrum usług wspólnych/wdrażanie na poziomie operacyjnym i zmiana modeli biznesowych

 

Efektywnie przeprowadzona centralizacja procesów biznesowych może przynieść przedsiębiorstwom wymierne korzyści, nie tylko natury finansowej. Prawidłowo funkcjonujące Centrum Usług Wspólnych pozwala ustandaryzować procesy, wzmocnić kontrolę i nadzór nad nimi oraz poprawić jakość danych. Beneficjentami tego rozwiązania mogą być firmy zarówno działające w obrębie jednego kraju, jak i międzynarodowe korporacje. Jako wieloletni praktycy z zakresu budowania i zarządzania Centrami Usług Wspólnych, oferujemy nasze wsparcie zarówno w tworzeniu jak i usprawnianiu działania tego typu organizacji. Proponujemy odpowiednie rozwiązania z zakresu zarządzania projektem i zmianą dopasowane zarówno do kultury organizacyjnej przedsiębiorstwa jak i natury centralizowanego obszaru (księgowość, IT, HR, logistyka, inne). Oferujemy nasze usługi również dla podmiotów działających w sektorze administracji publicznej.

 

Obszar specjalizacji:

  • centralizacja i standaryzacja procesów biznesowych
  • zmiana operacyjna modeli biznesowych w centrach usług wspólnych (ukierunkowanie na rynek vs. ukierunkowanie na proces, centrum operacyjne vs. centrum doskonałości)
  • wdrażanie i realizacja modeli hybrydowych
  • od zlecania wykonania usług na zewnątrz do usługodawców
     

Kompleksowość projektów: tworzenie struktur centrów usług wspólnych na poziomie regionalnym i globalnym/zmiany modeli biznesowych; przebudowa modeli biznesowych podmiotów działających lokalnie 

Wyniki ukończonych projektów i ich zasięg: ponad 40 krajów na całym świecie w regionach: Europa Środkowo-Wschodnia i Afryka (EUROPA i Afryka), Ameryka Północna, Środkowa i Południowa, Azja i Pacyfik

Szczegóły:

EUROPA i Afryka: Albania, Bośnia i Hercegowina, Chorwacja, Czarnogóra, Czechy, Estonia, Finlandia, Francja, Grecja, Gruzja, Hiszpania, Litwa, Łotwa, Macedonia, Maroko, Mołdawia, Niemcy, Polska, Portugalia, Republika Południowej Afryki, Rosja, Serbia, Słowacja, Słowenia, Węgry, Wielka Brytania, Włochy

Ameryka Północna i Środkowa: Gwatemala, Kanada, Portoryko, Stany Zjednoczone

Ameryka Południowa: Argentyna, Brazylia, Chile, Wenezuela

Region Azji i Pacyfiku: Australia, Chiny, Filipiny, Indie, Malezja, Nowa Zelandia, Tajwan

W celu uzyskania bliższych informacji, prosimy o kontakt z naszym ekspertem:

Mariusz Szałaj
Tel.: +48 731 531 703
Email: mariusz.szalaj@4synchronicity.com

  • (+48) 731 531 703
  • contact@4synchronicity.com
  • Bonifraterska 17, 00-203 Warszawa
  • O nas
  • Nasze usługi
  • Wydarzenia
  • Kontakt

All rights reserved 2018